onsdag, november 23, 2005

9 dagar till tenta

Det kan låta som det är gott om tid. Och idag känner jag för en gångs skull att jag kommit en liten bit iaf. Inte alls fått mycket gjort i mina tidigare försök. Beräknar med att ha Mediernas Svarta bok klar imorrn och sen köra på Massmediaboken och frågorna fram tills tentan. Visst låter det väl som en bra plan?

Såhär när kl är 03 och efter både en nattlig promenad och 2 koppar kaffe är pluggmotivationen på topp!
Korridor is the shit, för frågan är ju hur man egentligen vet vilket plan man är på och hur man hånglar med någon nykter, första gången. Och hur folk vet så mycket, när man knappt vet det själv ens. Deeptalk med Jenny mitt i natten, det kan sluta precis hur som helst.

Det finns chans för att det här är min bästa höst hittills. Allt känns fint just nu. Är det kanske just alla nattliga samtal som gör det? Kaffet? Eller är det bara just stunden som gör det?

Målet är att tokplugga nu i en vecka, för fasen så duktig jag kommer känna mig kl 13 nästa fredag då! När allt är klart.

Kanske är det så att det blir ett varv runt Munken, och sen en öl och klyftisar på Bongo framåt kvällen? Cissi?


Kvällens låtar är det mesta med Josh Groban och Sarah McLachlan. Heta tips!

6 kommentarer:

Jonatan sa...

sweet. brqa höst? inte dumt...

Jonatan sa...

ont om bloggande o kommenterande från din sida nu för tiden tycker ja.. :(

Jonatan sa...

ska bättra mi.. =) glöm inte å spana på bewehorseshoes.blogspot.com också...

Jonatan sa...

confusing? varför blev inte festen av o e klassen kass? tycker d e hög klass på klassen.. ska inte skriva mer när alkoholen gjort sitt men... hm... nä. puss puss

Jonatan sa...

tss... du ha fått höre fler låtar än henne seru.. skickade över, om du minns.. nä du va uppe i linköping o lagade mat t din bror. 2-3 låtar om ja inte minns fel... ;)

Jonatan sa...

fantastiskt ont om bloggar och kommentarer från din sida kan ja tycka... ;)