lördag, maj 20, 2006

dags för uppdatering

Sen sist har jag då minsann fått en lägenhet, en central etta på 48 kvm, sug på den du! ;) Flyttar in 1/7 :)


Såg just att jag kanske får ge med mig lite i diskussionen angående om djur kan vara homosexuella eller inte. Läste en artikel på Aftonbladet.se som kanske kan visa att dom ibland faktisk kan vara det. Så, ok, Jonatan. Du kanske hade lite lite rätt.


Ikväll blir det Schlager för hela schlanten! Alkohol och plock och skönsång (?) och förhoppningsvis även utgång, det är ju KALA(J)S(-fylla?) ikväll så stan lär ju vara full (i dubbel bemärkelse).

Nä nu kanske jag borde äta nått, klockan är strax 14 och jag har inte ätit frukost än ;) bra skit!


Dagens låtar (förutom all schlager ;)) : Dallas Superstars- Fine day, Gnarks Barkley- Crazy

5 kommentarer:

Jonatan sa...

=) klart ja hade rätt, sa jue d.. kalajs va kalas kan ja tycka.

Jonatan sa...

"dagens"? kvällen kan betecknas som MYCKET bra t o m... trots myggbett

.gustav sa...

Jag är storligen imponerad över bravaden att få tag på en lägenhet i Jönköping på 10 dagar. Har du några tips så får du oerhört gärna dela med dig.

Jonatan sa...

dags för uppdatering del 2? tss..
när helvetet...

Jonatan sa...

*gäsp* "Dags för uppdatering", no shit sherlock.. ;)