söndag, oktober 02, 2005

31 September, en dag som inte finns.

Mitt hemhemma är för nära hem. Jag hade inte tänkt åka hemhem förrän i slutet av oktober, det är redan kört för ajg har varit hemma 2 helger i rad sedan jag bestämde det.
Efter fredagnattens bravader vaknade jag och insåg att jag hade tvättis 11-14, men attans vilken otur att jag hade bokat den 31/9, och en sån dag finns inte. Det var rätt dåligt. Jag skulle tvättat förra helgen, men sköt upp det eftersom jag åkte hemhem på Linköping Horse Show, med andra ord var det rätt tomt i garderoben och väldigt fullt i tvättkorgen. Det är inte lätt att hitta en tvättid som passar, kombon långa skoldagar och att vi är tre trappuppgångar som delar på en tvättstuga är rätt dålig.
Aja, tuuur att man har "nära" hem. Ringde mamma och förvarnade om att hon fick en tvättbehövande dotter hem i helgen igen och ett par timmar senare var jag framme. Gött mos!
Tacokväll igår och idag har jag hunnit med att träffa maaaasssaaa folk som jag inte sett på länge.
Mätt, uppvilad och redo för en lång ,men rolig, vecka!

Kvällens heta låttips:
U2- Sometimes you can't make it on your own

Fredagsfest hos Maria!

1 kommentar:

Caroline sa...

Hmm, det här måste ha varit lite tidigare på kvällen va ? ;)