måndag, oktober 31, 2005

Jerry Bruckheimer vs. Tarantino

CSI gör att jag alltid får känna på nerverna lite. Känner hur obehagligt saker är och hur opålitliga folk kan vara.
Just nu sänds 2h CSI regisserat av Tarantino och jag kan säga att jag redan mår sjukt illa och att min ångest och cellskräck är så framträdande att jag ryser.

Uppdatering kommer efter 22.50.

Ja, det var sjukt. Så galet obehagligt men ändå kunde jag inte släppa TV'n en sekund. Helt sjukt. Ångest. Cellskräck. Kommer inte kunna sova inatt. Adrenalinet på topp.



"Och det är svårt, att tassa på den folkhemska skaren
Varje torn du bygger upp ska nån annan rasa ner
Nån idiot som bara ser sin chans och tar den
Vem som helst kan avge tomma löften,
och göra hål där dom lovar och svär
Det är lätt att hålla käften, det är svårare att säga som det är."

Winnerbäck- Där elden falnar(men fortfarande glöder)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Arrrrgh!! Jag missade!!

MÅSTE se reprisen!!

Caroline sa...

Jag såg också, men min reaktion på CSI blev istället att det kröp och kliade över hela mig när jag skulle sova... Men det var det helt klart värt! Ses på måndag igen!

Jonatan sa...

a, hon citerar LW.. =) nice... bästa musiksmaken...