lördag, september 23, 2006

höst på min planet

Nog känns det att det är höst igen. Kvällarna är mörka och blir allt kallare, skolan är (alldeles för) full fart och mina 21 lästa sidor av 952 gör att jag starkt överväger att skita i tentan på onsdag. Tiden räcker inte till och inte orken heller, så fort jag lägger mig ner somnar jag och det beror inte på att jag tränar hela dagarna, så att säga. Aldrig har jag haft så sjukt mycket saker att göra för 5 poäng, det som var planerat att göras på 8v skulle göras på 5, som tillslut blev 3. Tentan blev framflyttad 5 dagar och jag kan inte avgöra om det gör saken bättre eller sämre..

Tattueringstid bokad och det var ju självklart att folk skulle ha saker att säga om det med. Fan att det alltid finns folk som ska ha åsikter om det man gör, det är ju mitt val?

"Wake me up when september ends.." fast helst när hela vintern är över..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ey! 21 sidor e ganska bra jobbat! Jag å Frida jobbar asset av oss oxå, å lyckas heller inte komma nån vart! Det känns riktigt pissigt må jag säga! Tentan på onsdag kommer att gå käpprakt åt helvete! Eller vad tror du? Kram på dej!

Caroline sa...

Jag har två visdomar att komma med vad gäller detta inlägg... Det löser sig alltid (som kärringen som sket i vasken sa...) och klart att tjejen ska ha en tatuering!!

Anonym sa...

muntra som dina menar du?

Fresa sa...

Va äre för pôjk-problem du har? Finns väl inga vettiga där nere, alla är ju bara kor-gossar? ;) F.ö. tycker jag att du ska tatuera in "Fresa är BÄSTAST!" på din rygg, för det vet ja att du tycker o alltid kommer att göra, så det vore ju klockrent! :P