söndag, september 17, 2006

jag blir galen

Ärligt talat så tror jag inte att man kan bli mer irriterad än jag är just nu. Fan vad folk ska ha problem att säga saker rätt ut, hur svårt är det!? Nu är det nog, nu jäklar ska jag ta tag i det här om jag så ska behöva banka orden ur munnen på personen i fråga.


Grym kväll med tjejerna igår iaf. Mys med tacos först, sen förfest och en sväng ett besök på Twin. Armbågande, stjärtande och tramp på tårna, lixom mycket dricka och fnitter, preciiis som en vanlig utekväll. Umgås med "gigantiska män" och vissa hade det bra som fick färdig köörv hemma medan andra nöjde sig med pizza från en varm och flooootttig pizzeria. Kul kväll som blev tidig morgon, som sen blev eftermiddag.


Tvingade Jenny att följa med mig så jag kunde rösta efter att ha fått dåligt samvete, så nu har jag gjort min medborgerliga plikt.


Den här veckan är det bojkott, plugg, fest och träning som gäller. Nu jävlar!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Tror nog att vi lyckades träffa in alla ingredienserna som krävs för en rolig kväll... Nästa gång ser jag till att alla får köörrv...

Emelie sa...

Jag fick varken färdig köörv eller flörtig pizza. En torr macka och sen var det dags att diska och vaska golv..haha, men de var det värt!! Härlig kväll tjejer!!

Jonatan sa...

btw har ja ensamrätt på tankeludd så STOP IT!