torsdag, maj 03, 2007

Uuhh.. hot ... Hot .... HOT!

Ja, för er som vill veta så var förra inlägget mitt femtionde, så grattis till det!

Idag är en bra dag. Inte av någon särskild anledning egentligen (eller jo, det finns ju saker som gjort den till det den är så klart) den bara är hur bra som helst so far. Har den där känslan av att jag vill så mycket och ska göra alla möjliga saker. Det kan gälla både "jag ska börja skriva projektet DIREKT när jag slutat blogga" till saker som "jag ska nog läsa Mastern också trots allt". Som sagt, mycket spridda mål och tankar idag.

Jana och jag har starkt börjat överväga att byta linje och bli relationspsykologer. Jag är sjukt bra på andras relationer, jag vet allt, synd att jag inte lever som jag lär dock. Men men vad ska man göra åt det. Jag gillar läget iaf och just nu gillar läget mig med så det är bara fint.
Utöver karriären som relationsexperter har vi också funderat på en detektivexamen, och med tanke på hur bra vi är på sånt så borde den biffen vara fixad hur enkelt som helst. Tror att kombinationen relationspsykolog och detektiv är grym, lite ur båda världarna.

För övrigt har min w810i blivit min favoritpryl. Mp3spelare i mobilen måste vara bästa uppfinningen eeeever. Dock kan jag tycka att det ser lite väl pretto ut att ha handsfreen (som ju är ett måste om man inte vill spela musik för alla runt omkring en. Vilket iofs folk skulle uppskatta med tanke på att jag har så bra musiksmak..) nu när det är vår och jag går i kavaj. Känns lite väl businesswoman ;)

Jag har dessutom återigen kommit på att blogga är kul! Vi får se om det håller i sig eller om det är kaffet som talar. Hoppas kan man ju. Upptäckte med att det var lääänge sen jag la in en bild i min tråk-blogg, så självklart ska detta åtgärdas snarast. Inte nu dock, dåligt med bilder på skolans dator. Håll ut, det kommer!

Dagens hejjar-tankar går till:
- Mkv2 som skriver sin tenta i Metod B, jag lider med er!
- Marie, Johanna, Jonatan som kämpar med projektet och har redovisning imorrn! Hejja!!
- Marcus, hejja! Du fixar tentan!

Veckans låttips blir:
Anberlin- The feel good drag (Tack till Alex för heta tips!)
Anberlin- Godspeed
Gavin De Graw- Dreams

Life is good!

P.S. Efter 36 par provade jeans hittade jag äntligen ett par som passade! Hatten av för BikBok!

3 kommentarer:

- sa...

Haha vi skulle verkligen äga om vi utbildade oss til relationspsykologer, med en detektivexamen vid sidan av. Snacka om att få roliga jobb! :D



Ps. Ärligt talat, tror ingen lever som de lär :P

Unknown sa...

hehe ja blogga mer! Jag har hört om era detektiveskapader, är mkt impad!

Kram!

Anonym sa...

kavaj rules... o tack för påhejjandet =)