fredag, maj 04, 2007

22 mil på 4h och 16 min

Då är det snart dags att bege sig lite söder ut. Ska ner till Marcus över helgen.
Helt sjukt dock att tågen fixar 22 mil på 4h och 16 min, visst, snigeltåg. Men ändå. Fast man får väl skylla sig själv för att man inte bokar biljetter i tid och får ta slumpen..

Kollat 2 av Organisationskommonukations-inriktningens redovisningar idag och prestationsångesten kryper inpå. Vi har BRÅTTOM!! Snyggt jobbat dock, bra presentationer. Vissa har ju övat sina projektledarkunskaper tidigare så jag förstår att det blev bra. Nästan lite stolt ;)

Well well, Petra och jag har i övrigt kommit fram till att vi har så mycket bra tips så vi startade en ny blogg just för tipsen. Nån som känner detsamma och vill vara med som gästskribent? Skicka kommentar med motivering så får vi se vad vi kan göra åt saken ;) Dagens tips är....

Dags att packa det sista och sticka ner till tåget. Ring gärna och håll mig sällskap någon gång fram till 18.37!

Ha en fin helg!

1 kommentar:

Petra sa...

Det är helt sjukt...vi har massa att göra och här sitter jag i skolan... o gör just ingenting. Mkv 2 sitter runt omkring mig o sliter med B-uppsatsen..nästan lite avis. Hörs o ses imorn...