söndag, oktober 16, 2005

bloggfrånvaro

Känns som mitt frenetiska bloggskrivande har legat lite på is senaste dagarna.
Mycket att göra i veckan; plugg, återinspark och flytt.
Men nu är jag i alla fall på plats i korridoren och hoppas på att få igång bredbandet snart, så svårt att hålla koll på bloggarna utan internet hemma..
Är i skolan just nu, och trots att kl är 21.30 och det är söndag så är det ganska mysigt att sitta här, läsa lite, skriva lite och lyssna på någon okänd person som spelar äldre, men välbekanta låtar på ett piano någonstans, i något avlägset rum.

I torsdags började vi spåna lite på vårt projekt och imorrn ska vi till Friskis och kika lite på löpbandet och se vad vi kan göra för att Mattias ska slippa åka in i väggen fler gånger ;)
Annars är det mycket mycket läsning och jag har lite svårt att koncentrera mig så det går lite knackigt just nu, det ordnar sig dock. Bor ju i korridor nu så det finns ju en massa nya människor man måste prata och så med, spännande!

Dags att gå hem o läsa lite kanske, imorgon kl 8 ska min lägenhet besiktas och så måste jag ju boka biljetter till Mondaybars Lucia kryssning, fy så kul det ska bli! =)

För övrigt hittade jag en ganska bra blogg, läs och den här tjejens "mamma-barn-inlägg" kan man inte göra annat än att skratta åt :P

Helena står för kvällens kommentar och hon undrar, i en diskussion om hurvida man ska ha pojkvän eller inte, "finns det inga att ligga med därborta eller?". Haha, way to go girl!

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Eric Goesta Rosén sa...

Trevligt att du hittade oss! Nu hittade jag dig också.

/Goesta