tisdag, maj 15, 2007

Spiderman is dead

Martin: Har det hänt någe mer i din blogg?

Jag: nah, inte sen spindeln

Martin: husdjuret skyddar dig mot myggorna?

Jag: husdjur is dead

Martin: noooo...
därför det regnat de senaste dagarna kanske?

Jag: man dör om man är instängd i en rostad-lök-burk. och vill man, som spindel, inte dö så ska man inte hälsa på hemma hos mig.

Martin:men vad gjorde du för att varna den stackars spindeln om sitt öde?

Jag: inte ett skit, han gjorde ju inbrott hos mig!

Martin: du får stycka spindeln och lägga vid ingångarna till din lägenhet.. Då kanske du inte får påhälsning av fler spindlar..
Eller sätta upp den på ett spett. Tandpetare kanske...

Jag: jag dammsög upp honom...





Ja, så nu vet ni hur det gick för Spiderman. Inte så bra alltså.

Igår var Marcus och jag i Rosenlundsbadet. Det var mys och skoj. Vi åt och totaldeckade båda två när vi kom hem. Sjukt så trött man blir av att ha vattenkrig och försöka gå mot strömmen :P


För övrigt hittade jag just min mp3 spelare som varit borta sen i somras. Way to go! Den låg i min studentoverall! (därmed kan man ana att den "försvann" under insparken..). Jag som gett upp hoppet och köpt en ny. Well, grattis mamma, nu har du en mp3-spelare!

3 kommentarer:

Martin sa...

hehe.. det va mycket roligare att läsa såhär efteråt :D

Caroline sa...

Känns inte som en lika bra idé så här i efterhand att åka till Serbien :)

Caroline sa...

Men jag skulle aldrig banga, det kan du ta och skriva upp :)